Followers

  Velly assalamualaikum peeps :') rindu nyeeee nak menaip dekat blogger nie , haihh susah dah sekarang nak update . Motifff = computer masok virus , study menggila , masa main kejar-kejar . hmm tu laaa , bukan aku tanak jengok , tapi banyak benda menghalang . tipu lahh kate tak sedih , sebab aku kalau ade masalah mesty luah kat something baru lega , nie nak dating ting ngn bloggie pun susah -,- sabor jea lahhhhh .

  Sekarang busy gilaaa study , tengok masa tu pun elok jea main kejar-kejar dengan aku . kalau nak patah balik pun tak bole . kene paksa diri buat jugak . *merepek meraban* entah laaaaaaaa , nak jujur la kan . tahun nie banyak sangat masalah melanda . lepas satu , satuuu datang . tak cukop satu bawak pulak geng sampai 2-3 . manooo tak saket jantong -..- tapi aku try sehabis boleh hadapi semua tu , even teramat sakit tapi aku paksa jugak . mungkin disebabkan tu boleh fikir dengan matang dari sebelum nie .

  Study ----> macam bese meroyan tiap hari kalau dapat ilmu terlalu padat sangat , masok air dye sampai melimpah-limpah :( aliran berat memey lah gilooo , kekadang nak drop jea rasa tapi tak boleh . it's to latee . ape yang aku boleh buat sekarang study study sampai penat , exercise bertimbon , burn midnight oil , menangis sebab otak tak larat . sebab study tauu bukan benda lain .__. hoho okay dah .

  Hati ----> soal nie memey payah ah nak cerita , sensitiviti nya teramatlah sensitif , dan jangan sensitif bila bace soal sensitif ini -,- aku pun tak tau nak cerita benda nie macam mana . alaaaaaaaa haha . malas lah . just tadi lalu depan sunway piramid teringat someone , yang dah tinggalkan aku macam taik bila aku start sayang dye gila-gila . ntah lah biaa , dye pun aku tak tau hidop lagi kea dah mampuih . honestly , i miss that looser :c weirdoooo HAHA , okay diam . just sekarang trying to enjoy life , walaupun satu ujian yang beratt . i will try my super doooper best ;P

  Friend ----> what ? friend ? hahahaha kelakar -,- aku rasa kecewa dengan friend , kenapa ? entah laaa , konflik terlalu banyak , tak larek dah nak fikir . let it flow on it's way :') aku pun takda lahh nak bermusuh dengan sesape , hidop sekali jea tu kena hargai betol-betol . karang jangan lah bila perahu tu terlajak baruu lah nak gedik undur-undur . memey tak dapek lah nak menolong :'/ apa yang penting sekarang aku nak jaga hati semua orang dekat sekeliling aku , bior leee hati aku nie makin kecik jea but at least we do something good towards people :) right ? hahaha and bila mati nanty takde lah berhutang dengan sesape , hati manyak senang saja sama itu 7 kaki underground <3 HAHA :')

  Okay tu jea kot nak luah selama berapa bulan nie , banyak lagi tapi kang macam orang gile aku mengarang , better stop kan kann :P heeeeee by the way . confirm lepas nie jarang dah online , taking careee much . iloveyou imissyou no matter what happen , i will always remember you ... ALL :$ neneneee okay bye . salam <3

-----> Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rindu giloo weh , kalah orang gilo -,- dah dahh bye .