Followers

   Yoww and velly good salam untuk awok yang baca belog kite yea . di hari yang serba indah dengan teriakan gagak dekat area rumah aku nie , nak bagi sepatah dua kata dalam skrol 'Entah Apa-apa' tajuk nyee . Harap korang menyukainye sesangat tersangatlah sangat :) Btw dah lama tak taip keyboard comel nie , rase janggal pulok HAHA *gedik jea minah nie*
   Actually nak bagitau berita teramatlah gembira dekat belog nie , aku dah tak onlinee or menghadap mukabuku lagi lepas nie . dan lepas melepaskan penat lelah dekat abang spm baruuuuu lah lepastu online , dan mesti lepas aku online korang tak happy kan . alaaaaaa tau *budak nie touchingg* huuuu takde lah , happy lah puas² masa aku tak ada :) meroyan , bercinton dengan kumbang / bunga , mogok , dan sewaktu dengan nya lahh . asalkan korang HAPPYYY . tuuu lah ayat paling aku suka , hikhik tepok tangann . lagi pun aku nie kalau online amboi bunyik bom atom pun tak heran , begitu la gamak nya :)
   Confirm lah tak ada lepas nie sebab fokus dekat spm kan , tak kan kawen lari dekat lombok . haishhh tu buat betol² lepas habis spm . hahaha tipu jea . Dah insaf weh , result asyik dihiasi markah yang cantik jeaa . penat betol terharuu , that's why aku dah tak tahan hamik pengajaran dengan struggle study . Biar lah dapat result yang bila orang tengok buat muka selamba dan senyum kambings , bukan nya terharu . kan kan ?
   Seriously aku dah insaf gilaaaa , patot nya dari tahun lepas tapi sebab otak nie bangang baru sekarang nak insaf . haihh pot pot . takpe lah kan aku harap tak terlambat nak berubah , masa jea jadi pertaruhan nak dapat result cemerlang . hope permulaan struggle aku nie membuahkan hasil jugak lah demi kedua orang tua aku yang berbadan comel di usia emas nie , nak tengok jugak dorang menangis sebab aku , bukan selalu tuuu haha :D Ape pun aku buat semua nie sebab nak happy kan hati dorang , kesian dorang penat lelah jaga aku yang $^&*# nie . study studyy demi abang spm tersayangg *tangan di dada , mata pandang atas*
   Teett , nak bagi wasiat nie . sepanjang aku tak ada nie jaga diri korang elok² , sentiasa sayang kawan family and boipreng kalau yang ada , study pepandai , kalau ada masalah cari orang yang bole dengar / bg pandangan / jaga rahsia / faham problem korang tu , cari kawan yang bawak korang ke arah kebaikan bukan sesat especially dalam pesbuk tu . dan jangan rindu aku . hikhik takot lah nanti bulu mata botak asyik ada merindu . atotoot gurau jea :) Kbyee .

---> Psst/ jujur lahh aku akan rindu korang gilaa , jaga diri tau tauu . and doakan aku dapat result cemerlang dlm spm , amin ya rabbal alamin . ahhhhh nak menangis . hmm bye dear peeps <3