Followers

yez wuzupp :P

HELLOO :) pehhh berhabok sakan bloggie aku nie . tiup kejap pheuwww .
nahhh baru omey macam gopal dalam cerita boboiboy . 
trololooooll :3


 hmmm :) sekarang busy study untuk spm stupid idiot tuuu -.- penat oh study dah macam orang gilo dating dengan buku . otak makin berkembang seiring kembang semangkok . wewitttt :O tapi apa yang aku buat sekarang memang untuk jamin masa depan yang cerah dan stabil . insyaallah .  sebab tu jarang jea online sebab focus study *cehhh aku yang taip aku pulak geli ketiak* -.- okayy dah .


hmm tak tau lah kenapa rasa macam hidup tanpa sekeping hati . errr kenapa sampai jadi macam tu ? maybe hati dah terluka banyak kali kot . so jadi lah seorang gadis yang hidup gembira tapi perasaan dah inlek sebenar nya :') tapi tup tupp , datang seseorang dah kembalikan hidop aku balik . aku akan sentiasa sayang cinta dan setia dengan dia sampai jantung techik omey nie retire dari berdegup . Thanks baby for lighted up my life ;'D


dah penat aku merepek  bukan sesapa nak stalker pun -..- jap japp nak tinggal sekeping pantun 4 slices untuk penutup bebelan ini .



Adik nama comat
Suka beri salam
Budak ketawa kuat
Suka kecing malam




 p/s : TAK TAU APA MASALAH PANTUN NI .  BUDAK FAIL PANTUN MEMEY MACAM NI . ADIOUSSS :*