Followers

Shit everywhere -.-'

   Hmmm hey peeps :) sihat kea tuu ? ade demam sakit kepale sakit jantung hati rosak ? Takde , jyeahhh bagus lettew . Aku nie jea yang tak habis² ade problemo gedebuk² kena muke badan dan sewaktu dengan nye :/ dengar lah ini kisahhhhhh .
   Aku tak faham dengan hati seorang lelaki , dorang nie penoh dengan teka teki . Biol kepale aku dibuat nye . Alahaii cube lah teros tunjukkan teka teki tuu *malas nak fikir* Lagi lahhh hati aku sekarang macam batu tua yang dah nazak . Orang luah² cinta punn buat dunno jea , biar kan dorang tertonggeng nak couple . aku buat ape ? makan nasi 2pinggan dudok depan tv layan cerita spongebob squarepants :D weheee manyak best . Nak peningkan kepala buat ape , lain lah kalau ajak kahwin kea baru lah aku siap² dengan gaun panjang berjelaaaaaa . HAHA *kay merepek*
   Andd , backstabber aku dulu dah hilang kemane entahh . tak tau lah mana dye pergi , sedihh tau tak . takde siapa nak sakitkan hati aku lagi . tsk tsk :'( ingat lagi dulu dye hantar mcg 'I TAK AKAN BLOCK YOU' , sekali aku tengok teros hilanggg . hahahah , kea kau dah block aku ? ehhhhh kisah nye aku , rase nye kan aku lah orang paling berbahagia atas planet bumi nie :D keputusan yang bijak , congratess ! muehehehe .
   Andd , aku dah rase tekanan spm sekarang nie . perhhh mabok studyyy . tak tau lah macam mane , dah lah sesat dalam kelas student otak besor² lepas tuu problem gedik pulak datang . jantong berdegup pun tak teratur . haha dah tak normal aku nie . ramai dahh orang cakap aku kuat meroyan sekarangg , memey betol lettew . hikhik miaww :) Tapi kan , tolong lah datang keajaiban kea kat aku . tetibe jadi genius macam Elbert Einstein , perhhhhhh tak datang sekolah dah . Sebab dudok busy buat experiment dapat baby comel dalam makmal . HAHA  atotoooot <3
   Andd kdah malas nak cerita ape lagi , semua nya membabitkan penderaan hati dan gangguan mental *gilaa* Jyeahhh dah habis cerita BOSAN akuuuu , weheee suke sangattt #tepokk tangan :) Kbye peeps , linduu kolang dah lama tak chitchot ken . nah hamek kishh maot , ammuahhh :*