Followers

Problemooooo life

Hati aku sakit sedih geram kecewa hancur berkecai punah matii -.- lepas satu , satu masalah datang . Tuhan jea tau betape hancor hati aku sekarang nie . bukan lagi disebab kan lelaki tapi ... kawan . the first problem paling aku tak sangka akan ada tapi dia datang dengan bertubi² :( wahai Tuhan , andai nya ujian ini kau timpa kan ke atas ku dengan balasan kebahagiaan , aku terima dengan redha . begitupun , berilah aku kekuatan untuk menghadapi semua ini , kerna aku hanya hamba mu yang lemah dan terkapai mengharap kan ihsanMu :') Aku tak tau lah kenapa tibe² ditimpakan dengan semua nie . banyak dosa aku kat orang kea , hmmmm . dye dah lain , tipu dye makin lame makin menjadi² . yang tak masok dek akal pun ade , bukan aku tanak teros terang dengan dye tapi diikot kan dye nie jenis tak boleh dtegor . so im just keeping quite :| sedar benda dipendam nie salah , tapi kalau diluah pun buat keadaan jadi makin terok . aku tanak macam tuu . biar lah aku telan mati² setiap ungkapan dye walaupun sakit dan pahit . hmmm baru lah betol name nye persahabatan , baik buruk terima ! HAHA , anddd lagi satu problem pulok . ade kea dye cakap aku ingat dye time susah , bile dah senang tinggal kan dye . teeetttt correction , aku tak pernah lupekan seorang kawan lagi lah kau . orang yang pernah berjasa dekat aku . kenapa kau cakap mcm tu ? kenape weh ? aku tinggalkan kau kea ? hmm actually satu perangai aku yang some people tak faham , and maybe kau . aku tak suke spoil mood orang yang dalam keadaan serabot or perlukan ruang untuk berfikir . okay tuu bukan aku . bagi aku dye perlukan mase untuk bertenang , bile dye dahh cool baru aku datang tanye ape problem dye . dann dan , tu yang terpancar kat muke kau tadi , moody weh . aku sangka kau tengah moody jadi aku tanak kacau kau dulu . bukan tinggalkan kau ! tapi lain yang kau fikir , sumpah aku tak sangka kau cakap macam tuu . kau antara bestie yang aku sayang . ada akal fikir lah mana baik and mane buruk . aku pun terkedu kau boleh statement kan benda mcm tuu , okay thanks weh . for this time , aku tak tau lah kenapa problem datang satu² , bab sensitif pulak tu . actually aku dah tak boleh terima tapi perasaan sayang aku kat korang , hmm ntah lah . sanggop buang bf jaoh² sebab tanak kehilangan korang . tau takk ? aku ingat nak lebihkan korang , perkataan bf takde lg dalam kamus hidop aku . tapiii :( Hmmm pepandai lah .