Followers

CRYING :'/

   Hmmm peeps , korang semua sihat ? bagus lah kalau sihat , aku tumpang gembire . cumeee sekarang nie aku fedup dan sedih *air mate dah mengalir , tangan menggigil taip satu² patah perkataan* SUMPAH aku sedihhh gile , dah tak dapat tahan tanggong benda nie , firstly aku mintak maaf kalau korang risau . tapii aku terpaksa lepas kannnnn :'( Nie lah makne nye sebuah PERSAHABATAN !

   Aku tak sangka die membodohkan diri die depan mate aku , setiap ucapan yang die ungkap penoh dengan penipuan . penipuannn dan penipuan . bukan aku main sedap cakap mcm tu , actually aku selidik dah lame . memang betol die suke cakap benda yang tak betol , penuh dengan fitnah . Palinggg aku sedih , orang yang selame nie aku anggapkan bestie rupe nye penipu besar termasok dengan kawan sendiri :'/ Dari dulu die tipuuu dan tipu , takpe aku tak kisah sebab aku dah sayang sangat kat die , hargai die lebih dari nyawa aku sendiri . die susah dan senang aku sentiasa ade teman kan . TAPI , nie lah pembalasan terbaik sekali aku pernah hadapi . banyak jugak die hampir 'terkantoi' , tapi Allah tu sayangkan die . tutop lah aib die , aku sebagai kawan die pun telan semua nya even pahitt sangat .

   Hmm aku tak tau ape motif die buat nie semua ? kenape ? ape masalah die ? nak dapat kan perhatian memang lah die yangg paling dapat perhatian . kalau setakat aku nie , huhhh apek buat kopi pun pandang sebelah mate . lagi lah lelaki yang sempurna . ape die nak semua nya dapat , tapi kasih sayang suka duka dengan semua pengorbanan demi sebuah persahabatan kini macam dah retak menanti belah . Seriously aku tak sanggop kehilangan die , aku nak die yang duluuuuuuu . bukan die yang sekarang :'( Bukan penipuan , bukan kate² palsu , bukan fitnahhh ! penipuan yang die simpan , semua dah terkantoi . tapii die pun tanpe rase salah buat benda yang same . ya Allah aku tak sanggop lagi dahh , sayang aku lebih pade die dari segalanya :'/ TAPI ......................

Seriously , aku sayang sangat dekat kau . aku sanggop kehilangan segalanya tapi tanak kehilangan kau . Tapi nie kea yang dimaksudkan kawan , yang dibangga² kan diluar tapi dalam busuk merepot :'( sampai bile kau nak terusan jadi macam nie , tipu aku depan mate . sedaya upaya aku percayakan kau , tapi kebenaran mesti tebongkar walaupun aku tak sanggup tengok . dalam diamm ....... aku kecewa dengan kau . kalau lah selame nie ade salah silap aku dekat kau , maaf kan aku . teros terang jea dekat aku . kau pun tau aku nie jenis suke dikutok dan benci tahap jari tengah pade pembohongan . tolong lahh aku merayuu :'/

--> dalam diam taip keyboard , air mate mengalir kesal sebab kau . aku sayang kau kawan *kesat air matee* :'(