Followers

Happysadd

   Hyee peeps . update pun tanak banyak cite lahh . ade satu cite jee pun . haha . straight forward haaa , hari nie pengetua aku nak transfer ke kolej ERT setapak KL sebagai pengarah baru , beliau dah pun naik pangkat sebagai pengetua cemerlang KL , so tempat kerja pun kena lah tiptop T..T. sooo hari nie pun buat lah satu majlis kesyukuran plus perpisahan  . memey meriah gile , macam² persembahan , drama lawak , ucapan BOSAN dan blablabla . tapi paling best lah , tak pernah seumur hidop aku dok betol² kat depan stage and VIP . dan paling bengong bole pulok time tu otak tengah masok air , gelak sorang² . ape lagi , orang tengok² jee lah perangai cun aku tuu , termasok pengetua . HAHA best kena ushaaa -.- terase dihargai LOL . haha , ntah laaaaa dah nak masok air camner , pastu kawan sebelah aku terjangkit , a'ahh elok sangat la tuu . meriah suasane majlis . sampai kan ade dua orang budak laki jemputan untuk sekolah pandang kitorang pastu sengih cam kerang busuk . mengumpat lettew . HAHA lantak pii dorang lah . Hmm tapi tapiii , aku akan rindu pengetua tu kot , even dye nie suka benor buat kitorang naik meroyan tapi bile dye dah tak ade nie . siapa lagi nak buat mcm tuu ? alahai sadis nyeee . just sekolah akan lebih aman dari biase . haha cikgu nie pegi awal sangat lah , confirm lepas nie aku tak meroyan dahh . haihhh dok jadi pelajar pintar . wawaaaa *muntah sebaldi* papehal hope cikgu 'kesayangan' kitorang nie makin maju jaya happy makin berdedikasi adil bijaksana lagi :) kembang kuncop sakan cikgu kalau terbace benda nie . HAHA , menyampah . kay dah lahhh , aku kalau dapat blog nie memey lupa dunia , homework , study dan sewaktu dengan nye . Kbyeeee , ammuahh :*

--> RINDU pengetua kesayangan kite niee *konon nyeeee* HAHA shsssss/