Followers

Leeking good!

   Ohhoii my lovely baby pumpkins little peeps , haaa hamik . haha . amacam sihat ka sakit ka meroyan kaa ? Ap aku kisah , lantak pii . HAHA #zalim . gurau jea lahhh , jgn amik hati , atotoooot :'D

   Actually , sekarang nie tgh mood exam intervensi , kena refresh balik silibus form4 . dah la last year aku banyak main , study hilang entah kemana . muehehe diam² je . tu lah sekarang rajin kejap , time makan buku pun ikot makan sekali , dalam toilet dok bising menghafal formula makhluk asing tuuu , orang lain  dok busy tengok drama kat tv aku sibok dating dgn buku . manyak best whoaaa , terasa otak menari tarian gelek dgn aktif , HAHA . alaaa intervensi je pun , tak herannn *padehal jawab physics tadi mcm org gile*

   Haaaaa ade satu perubahan dalam diri aku , rase sekarang nie mcm ringan jea . yea lah hari tuu berjogging sakan round² KL dengan some1 , bukan 2-3 jam tapi 7jam whoaaa . tambah pulak dua² masok air , memey tergelak jea sepanjang jogging . public tengok dah serupe orang gile berlari sambil gelak . HAHA , syiok apee . dorang ape tau :) memey aku happy jea lah , tak rase penat . dye pun gelak jo kojee , yay ade geng baruuuu . actually dye pun baik jea , friendly , kire selesa gile kawan dgn dye . tapi ade terkantoii satu habit gile depan dye , shssss diam² jea kalau tanak kena rogol . Hmm hope lepas nie kalau jumpe mcm hari tu lah , meroyan tak habiss :) wawaaaa , thanks God i found you . hehe tak bole puji sangats , tak pasal kang ade yg kembang kucop sakan .

---> Im changed , i miss youu :) sape tuu ? *burong gagak laluu , ark ark* HAHA kbyee .