Followers

what should I do?

   Hye peeps there , how're you ? having fun ? UNTONG LAHH , haha aku nie tak fun² pun . nak fun mesti teringat cik abang SPM tuu , spoil mood jea tau takk ! haihh takpe lagi bape bukan jea meroyan untuk cik abang , lepas tu mintak cerai and IM FREEEEEEE <3 Wink-wink ! heeeee :3

   Hmm asyik cite prob jea an ? dah mmg bile nk lpas prob aku luah kat sini , kat mane lagi ? yahh having some problem now , to much ! adedeh dah biol pale :/ okay firstly , after break ngn dye . aku tak trbukak hati dah untok bercouple² nie , bg aku tu sume just mainan perasaan . but ade sorang mamat nie bg aku dye nie just KAWAN , kitorang pena jmpe sekali . tp dye nie trhegeh mntk coup ngn aku sbb dye tau --> Im the one , haihh aku tak lyan lngsong dye *kesian weh* yg pasti aku dah jujor dgn dye , and sejak tu kitorang tk contact dah . for a long time .. but ad la gak sometimes dye anta mcg jiwang , aku buat dunno jea * bapak hati kering pot nie* and suddently last night , aku dapat mcg dye . entah nape jari² aku nie laju reply mcg dye . HAHA , pelik -'- then dye reply dan bereply² lah kami . tettttt ! for all sudden , aku tak tau yg memandang kan aku reply mcg dye , mksodnye aku da bg ruang untuk dye . BUT ITS NOT ! dye da start luah balik perasaan kat aku , urghhhhh . dye ckp snggop tnggu org tu *aku* smpai akhir hayat . tk kisah lah nak bape lame , dye still tnggu smpai terbukak hati orang tu *aku* untuk dye . aku ckp lah jahat nye dye tu *aku* , then ntah lah meroyan ap dye nie ckp takpe dye *aku* tk brsalah pun dlm hal nie as long dye *aku* takkan tngglkan dye cm dulu .. ya Allah wehh , cukop lah kau derite tnggu aku , aku takkan trbukak hati :'/

   Aku tak tau lah dye ckp sume tu ikhlas kea tak , HAHA tp klu ikhlas pun im sorry . i cant :') klu diikotkan betape kejam aku nie sejak dah single , seriously . haha tak tau lah aku simpan kecewa nie kot smpai kan org lain nk pulihkan balik pun tanak dah , relax jea main reject² . sumpah pot jahat kan kann ? HAHA , speechless gak lah bile dye ckp cmtu , aku tk tau nk ckp ape . berdiam lebih baik dari bersuare :) kesian awk . better we just friend than more relay from that . as long semua orang hepyyyyyyyy *hepy la sgts* haha :D

   And badluck + goodluck pun aku tak tau lah , ade sorg insan yang agak rapat ngn aku nie . rinduu dye sangat da lme tk contact . time aku onl dye takde , time dye onl pulak aku takde . then arinie dye onl , whoot² ! hati dah hepy gile . HAHA shengal . tp ntah lah termarah dye plak , aku ckp dye 'hati kering' . ohhmyy im sory :( For the result dye pulak yang dingin ngn aku . gud job pot ! sepatotnye aku yg kne touching nie dye pulak . haihhh . dah la susa nak contact ngn dye :( untong lah dah touching bagai , sory lahhhh awak . sye tau sye nie kuat meroyan , jgn touching tau tauu :) nanti sye tak senang duduk , fikirkan awak jea . dah smile smileee :D *serupe orang gile cakap sorang²* Hmm sye da cakap sorry nie tau . terpulang nak amik sorry kea tanak , kalau tanak bagi kucing makan :3 miawww , hikhik . Dahhhh the end of story ,

--> kesimpulannye . aku selalu buat masalah kat orang lain . freaking awesomee ! *tepok dahi sendiri* kbyee SALAM <3