Followers

Complicated Lifee -'-

   Deyh thambi minachi , ape mcm hari nie ada sihat kaa ? tarak sihat minom susu kambing cap Goat . conpemm sihat ;) Hmmmm haihh tak payah lah buat stupido jokes tu pot , mood kau tu down tahap babun dahh :/
   Nia haaa seriouslyy deyh mood aku spoil , NO JOKES ! -'- i wish my dayy will be okay and fine , but it's not . absolutely impossible for today and day after :| ohh my God , kenape lah sekarang nie ujian menimpa-nimpa dalam hidop aku , yang satu tak habis lagi datang prob lagi satu . Urghhhhhh , damnn ! ujian nie bukan buat aku makin kuat tapi makin nak mati ade lahhhh :'c
   dear God , please take away my life now . it's doesnt mean anything at all :'/ seriously lifeless . Hmmm pernah tak korang rase korang percaye gile² pade seseorang nie , tapi ..... dye 'ambil' orang yang korang sayang ? actually tu lah yang aku rase sekarang . my Godd seriously aku percaye dan yakin dye bole jadi bestie aku , Insya-allah . tapi semua tu macam punah bile , bile .... aku tertengok wall fb dye :/ everything ruins ! memang hati perempuan nie lemah kan ? air mate aku cepat jea mengalirr :'c
   Aku tanak semua nie berlaku termasuk air mate aku yang cepat jea mengalir sekarang nie , aku perasan kekuatan dalaman aku makin hilangg .. dan hilang . puas lah kuat kan balik , but it's just a fake :( nobody knows how it feel , kinda hard to faced it :( plus im just a small shit girl in this reality world .. Tetibe nafas terhenti bile TERtengok timeline dye dihiasi ex boyfie aku , hmmm dan abjad pertame boy tu terhias sebelah name dye :c *patot tak aku tanye? urggh tak payah dah kot* Ohh yeah siapa lah aku nie nak 'menyibok' hal dan kebahagiaan orang lain . tapi accident ternampak , kalau terlajak kapal bole diundur , terlajak mate hati binasaa :/
   Tapi yang menimbulkan kepelikan yang teramat pelik , dye dah tau story laki tu dari aku , tapi tak kan tak ambil iktibar ? dye sendiri suruh aku lupekan laki tak gune mcm tu . but what the hell happening now ? Hmmm dah la , hidop orang buat ap nak difikirkan . even hidop aku sendiri pun dah terumbang ambing tanpe dye *still menyayangi* , takpe lah pot . life must goes on no matter what happen rightt c': obviously , sekarang superbb TERKILAN HABIS lah dengan orang yang aku percaye selame nie , btw before its too late , nak mintak maaf dgn awak kalau selame nie maybe saya ad buat salah biarpun secomel zahrah , thousands apologize from me okay ? honestly , even though my heart beat like mad , Haha nothings gonna change :) Hope you got the happiness with Him , girl .
---> duduk dalam bilik , kunci pintu , drama nangis sorang² sambil cakap depan cermin ''ape salah aku?'' sampaiiii air mate kering :')) KINDA GOOD (Y)