Followers

Desperate of TIME!

   Hyeee salam peeps yang tomei tuu :) hikhik sape bace blog aku nie dia tomeii , atotooo <3 HAHA *masok air* , yang aku tau aku tak tomei² mcm orang kat luar tu . kay dah fullstop . Haha . Haaaaaaaa ! act aku update blog nie pun dlm keadaan extremely kelam kabot -'- Haihh yea la , focus utk abang Spm tersayang kann *sayang lah sangats* Tapi saje nak menyemak kejap untok lepaskan segaleee virus meroyan :'D ape ? aku tak kesian kat blog ? Biaaa pi lah *tangan di dada , mata pandang atas* :P Haha sekarang pot punye hati kering kontang , tak kisah ape dahh . UNTONG LAHH haha (:

   Yow , seriously aku rase mase berjalan cepat gilaaa -,- dan rase menyesal sebab buang mase last year dgn benda tak berfaedah , dan terpakse meluangkan mase study time org lain sodapp tido . Mase , maseee . ''MASE ITU EMAS'' hmm tu lah pepatah melayu , disebalik ayat tu kite dpat simpul kan supaye jgn sesekali buang mase dgn perkare sia² . betol takk ? *main hentam jea* Muehehe , lebih kurang lah deyh . Hmm tapi sekarang nie aku tak buang pun mase dgn sia-sia , just mase tu tak cukop langsongg untok digunekan sebaik-baiknye :( Hmm dlam sehari tak pernah berhentii study . nak dikatekan orang lain tgh busy goyang kaki . aku busy perah otak :| termasok hari ahad whoaa . every single minute buku mesti busy menyempit dekat aku -..-

   Act , risauuuuu nak Spm  :'/ tu lah sekarang berdating dgn buku jea . Hmmm struggle untok Spm jea punn . HAHA papehal mental kena kuat kan kann . klu tak cepat gileeee HAHA . Pasal study maybe okay sikitt , lagi satu prob datang pulak dah . tuition , training volleyball , kelas PAFA clash mase yang same ! Adoii amma , tolong lah ini minachi . gile lah aku nie ad 2kaki 2tangan jea kot . freaking awesome lah kan ? klu tengok keadaan cm nie berat badan confirm turun , otak confirm makin kecot . wawaaaaa suke nyeee -..-

   PSST/ Lepas nie aku menghilangg . jangan berani cari , burok padah nyee tau :) sebabb , nak tau sebab ape ? Muehehe klu aku terjumpe korang , aku ciumm korang sampai koma ! HAHA sweet nye kan , elelee dah tauu :D *merepek*. Hikhik habisss dah , Kbyee salam :3

--> GONNA MISS YOU ALL , INCLUDING YOU , YES YOUUU <3