Followers

Hati Kerings-kontangs

Hello and Salam peeps yang tiut miut niee :) actually agak lame aku tak menjengok blog nie , asal nak update jea busy study , volleyball training and all school stuff . hmm tapi satu jea best , koperal kadet polis yang dok goyang kaki time koko *aku la tuu* . Hahah best² , cikgu pun buat dunno aku double buat dunno . hee jahat an , tu laa tak gune punye koperal nie :* Wawaa biar lah as long happy . hikhik *happy la sgts*

   Hmm tak tau nak update ape , hahah banyak sgt nak cite kod . aduduh . okay lah cite based on title hari nie , iaituuuuu hati kering :) weheee mesti dah tau an maksod dye , takde perasaan simpati , brutal , perasaan mati , blablabla -.- tu lah aku rase sekarang nie . sumpah sedih ade perasaan cam nie , tapi maybe utk kebaikan aku sendiri kod . maybeee :') dah 3bulan aku LONELY , seksaan tu memey menghiris² hati , sakitt :'( Tapi ap nak buat , tabah jea lah hadapi semua nie . perkataan 'sabar' dah jadi makanan aku , mane tak nye . hari² kawan bg support suh sabar , sabarr SABAR s a b a r . boring tau tak ? boringg doo . hahaha . Btw bagos gak ad kawan , sentiase ad kat sisi aku , menggile same² , gelak kalah mak joyah . tu la sebab aku sanggop kehilangan boipreng dari kehilangan kawan . Friends is everything . sebab ap ? yea la time korang sedih or memerlukan some1 , dorang sentiasa ad . bukan time gembire jea tp time korang jatoh tersungkur , yang hulurkan tgn tak lain tak bukan Kawan . betol ? hewhew :)

   Ehh lari topik pulak , haha sorry² . pasal hati kering , peninggalan dye dari hidop aku mmg menyeksakan . ntahh maybe sbb dye dah buat aku hargai pengorbanan dye . tuu yang susah la sgt nak buang dye dari hidop aku . yang syiok nye, dye elokk jea happy dgn orang baru *my backstabber*. SO , sekarang hati aku dah tertutup utk terime org lain , ramaiii  . tapi aku buat dunno jea lah , kalau yg nampak ikhlas tu tolak secare elok² .bukan aku tak kesian , cume kalau terime dorg pun aku tetap teringat dye jugak . takde beza pun :( Bile difikirkan balik aku nie da kejam trhadap org lain , tapi semua nie bukan dgn kerelaan aku sendiri . bukann :'/ ntah lah sampai bile aku trpakse fake dgn perasaan sendiri . biar lahhhhhhhhhhhhh , kalu tros mcm nie , tak lame esuk hati aku nie elok buang dlm tong sampah , tk gune dah pun :) wawaaa manyak syiok . HAHA , maybe for this time just focus for my exam and spm . dgr cite spm tahun nie start BULAN10 . bagos sgts , last year punye tak cover lagi . untongg wayar otak makin repot .:D kbyee peeps .

--> luar fokus untuk spm exam , dalam meronta mintak belas ihsan dari hati kering :') Kgood Pot .