Followers

Meroyan , muahaha !

Ohh ohhh da lame tak update entry baru , bukan ape nyot malas lah nak menaip keyboard . tambahan aku sorang yg pemalas spesis tak mungkin rajin . HAHA . alaaaaa tapi nak malas selalu tak bole jugok iye tak . soo , sekarang aku tengah membela mood rajin dan semangat :D baruu dapat kejar impian hidopp . kan kann ? #ape lah aku melalot nie -..-

Actually , tension lah sekarang nie . kadang² bile tengok aku nie macam dah senget , kejap happy gila² , kejap sedihhhh nak menangis jea :| Haihhh ntah la . kalau aku cakap aku tak betol , dorang setuju jea . kurang hajor kan ? takpe² , kawan aku jugok #dorang pun same spesis tak betol jugak tuuu :3 HAHAHA . haihhhhhh tengok ! kejap happy kejap sedih -.-'' APTB . so complicated :( ARGHHHHHHHHHHHHH !

Dah 2bulan aku single , lepas break dgn dye . aku rase cam dah takde life jea . ntah la kan , dye happy jea kat sane dgn aweks baru . aku kat sini ? hahaha tak payah cakap lah . dok teringat kan dye lagi . semua kenangan happy dgn dye aku teringat . bukan hingin nak teringat pun ! tapi bende tuu yg dok kacau fikiran aku :( memang rase frust sangat , tapi setiap kali aku cube nak lupekan dye , makin kuat harapan untuk kembali pade dye :/ orang nak masok jarom pun aku buat dunno -_- haihhh , aku rase cm dah tak terbukak hati nak terime orang lain . aku , aku .... ntah la . nak cakap pun tak gune kan ? mustahil dye kembali kat aku balik ! dah buang aku jaoh² . nape laa aku jadi cm nie . bodoh nyeeeee :'/

Lagi lah bile dgr lagu kegemaran dye ade kat radiooo , mood berubah jadi muram jea . cube la bagi aku happy ! setiap mase kot dok teringat . makin dihalau jaohh² makin dok menggedik dalam pale nie . haihhhh :/ aku tak bersedia lagi lah . ntah sampai bile aku nak jadi mcm nie ? sampai bileee ? aku benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dye :'| hati da la tak terbukak langsung untuk orang lain . cube la bg dorg peluang pot ... Hmmm hati ckp --> tanak² ! nanti kecewa lagii ! haihhh keras betol hati .

Hmmm tapi , ad sorang laki yg aku agk suke nie . dye baru lepas break . aku tumpang sedih gak , yea la aku tgk dorang sweet pastu dah lame couple and nak bersame selame² nye :') tup² lain pulak yg jadi . aku yg terkejot berokk . haihh manusie merancang , Tuhan menentukan . simpati :( just aku mcm 'nak' dye tapi beratt jea rase . aku pun tak tau ah nape :/ biar lah dye cool dulu . mesti frust wehhhh , BTW , nape kite termimpi kite jumpe seseorang eh ? sbb semalam aku mimpi jumpe dye , handsome . hahaha -..- ntah laa maybe rindu kot . yea la dgn dye aku rse senang jea , nie da jarang contact sbb study . rindu ? ntah laaaaaa :) tanak bangun jea rase :P huuuuuuuuuuuuuuu even rindu² pun , hati aku tetap gak sedih . sampai kan menggile kat rumah . cover lah dgn alasan hw berlambak . btw  hw memey banyak pun , aku just buat smbil teringat dye . waadehell , pfttttttt / shuhh la wehh ! aku nak lupekan kauu :'/

--> Even tengok aku bergelak sakan , menggile sekarang . not mean that im truly happy :') just fake weh . hahaha . da laa takde sape faham aku . bia lah aku meroyan cam nie . bia aku terseksaaa . muahahahaahahaha padan muke ! :PP