Followers

Hmm Smm Rmm Pmm -..-

   Salam ibuk² bapak² nyaa , kabarin kok ? aku di sini enggak betol wayar otak nyaa . kesiann yaa :B apa mau dibuat , terimo ajoo dengan redhooooo . hahaha , sodap gak loghat kampung halaman korang nie . comel jeaa :3 hihi *kidding kidding* . 
   Alamakkk , ape bende nak cite tadi ehh ? kan da lupe , tuu la merepek lagi :| sekali shoot kat kepale aku baru tau . hmmm fikir balik pot .. okay dah ingat ! Perhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , sakit hati pulak bile aku dah teringat bende nie :/ memang super menyakitkan hati la . haihh ape pun tak boleee la weh . #jari dah hentak² keyboard , mouse kene baling tp amik balik sebab nak gune , comp kene tumbukan padu free -..- seriously aku memang nak maki² si fulan nie , tapi aku pulak yang dapat dose . grrrrr , alaaa berdasarkan dari attitude dye tuuu , baik kene 'nasihat' kaw² :/ haihhh tapi nape aku tak buat eh tadi . ahhh biar lah ! lepas nie sure tak kan jumpe dengan 'hantuu' lagi . FULLSTOP -__- Mesti pelik apehal lah aku bengkek gile² , bukan ape hari nie [ 7 jan 2011 ] adelah hari yang malang kot . da lah tarikh cantik , nape ade yg cemarkan :/ hmm siapp lah kau , aku tak kan pena kenal kau lagi tutt tutt ! cerite yang tragis bermule apebilee .....
    Aku hang sorang² dekat TS dengan area dekat² situ [ pavi , sg.wang , bb , blablabla ] sebab memang kalau time aku sedih , aku pegi sane . tak tau la nape , kaki nie laju jea nak pegi situ . nak ajak membe , dorang tak banyak komitmen . aku tanak la menyusahkan dorang , so pegi laa menapak sorang² menenangkan diri . nak tau sebab ap aku sedih ? ahhh tak payoh , sibok jea :b Okay bile smpai jea kat TS nie , #ala depan rumah jea pun . setingkat² aku naik , naik turun lif . maklom orang takde keje :3 hehe . Haaaa pastu tetibe sorang mamat nie terjah aku , #terkejot mak -_- Bagi skeping kertas then sapu sejenis krim kat tangan aku , tak mintak pun bang ! grrr -.- da letak tu bia jea laa , si dye potpet kalah mak joyah smbil sapu krim kat tangan aku :s Sabor jea laa . da penat dgr dye offer krim tu , sebotol rm15 . aku tgk kicik jea botol dye . da bile aku nak blah dye ckp 'ehh abg bg rm10 untok adik la , org lain tak dapat' ecehh tanak kalah gak -..- aku pun beli la tengok dye penat mmbazir percikan air liur tadi . dahh , pastu bole ngorat . name ap , stay mane , nak num fon bole . haihh melebih nampak ? aku tengok ats bwah dye okay la , nmpk baik then bg num #kot² maybe dye bole bantu aku lupekan ex .. maybeee .
    Pastuu , dye nak jmpe . aku pelik laa meroyan ape mamat nie tetibe jea . dahh tu , dye tnggl kan keje dye nak jalan dgn aku . okay dah pelik tahap gaban D: tgh jalan² tuu . Haaaaa darah mnderu naik , ad kea tangan dye elok melilau kat bahu , pinggang , pegang tangan aku . ape lagi , aku teros blah laa dari situ :/ PHUIIH woi hang sapaaa ? kenal tak smpai sejam dah berani buat lagu niee ! kuang hajaqq la hang nie . sekali aku tibai berkecai badan hang naa :P haishhh gile terkejot berok aku . kalau bole nak bersilat gayong kat public doeeee . sumpah aku terkilan ad lelaki terok mcm tu -..-' at least bagi la aku kenal kau betol² tanpe ad 'agenda bodoh' dalam otak karat kau tuu . stupidd ***t . tu baru kenal few hours , cube klau berbulan ?  Haaaaaa kan naye hidopp . ehhh sengal laa ! sumpah lepas nie aku tak layan kau lagi , tau tauu ? jangan tanye aku nape , ade brain fikir sendiri bro ! aku tau la kau tengok aku nie sporting jea , TAPI AKU BUKAN PEREMPUAN MURAHAN ! haihhh :'/ sedih gile , tengok muke baik tapi otak busuk hati kering kontanggg :PP daa la kau ! pii main nun jaohh sane lahh . jangan ganggu aku lagi la wehhh . Gudbye poreber brooo . aku hope kau bawak mengucap bebanyak yea supaye ilangg lah nafsu serakah yang tak dpt dikontrol tuu :P grrrrr , benci kau nie . hope kat dunie nie kau antare speasis yg kian pupus <3 asadfghjklerwteh kbyeeeee !