Followers

Tanak tanakk :/

   OHH me say hye there :) muehehe , howwa you ? btw , aku tak okay pun sekarang -.- sebab aku tanak masok alam form 5 ! grrr seriously . sume nye bad :/ jadi senior yang nanti budak² pandang aku mcm orang tua , panggil kakak form 5 , wawaaa . huuu pastu cikgu attack suh buat keje tuu keje nie , bayar duit untuk bende yang merepek jeaa , eg : duit tusyen rm50 sebulan for tuition *padehal nak habis kan silibus cepat jea* , andd WAJIB . kalau tanak bayar nanti next year kene dok kat lua kelas , haram untok belajar dlm kelas :'/ huuu ape la nasib . nak tak nak kene gak menghulur duit biru² hijau tu gamak nyee . tak bole bantahh , da mcm dok dalam jel . haihhh daa tu , kene bayar duit kelas komputer lagi . terbang laaa duit bratos :/ kalau da bayar pun bukan nye aku pegi kelas tu . sebab tak belajar punn , just bende yang pelik² dye ajar . lagi la aku nie bodo IT . hahahaaaa . buat habis beras jea . mase awal tahun punye semangat nak masok kelas , sebab duit pun da bratos fly away kan . pegi jeaa la . 2-3 kelas aku datang . pastu tak nmpak batang idong daa . hik hokk ponteng kelass la deyh . balik rumah ternak lemak , yea laa kalau pegi tak faham pun -..- mcm ..... and kelas tu pun wajib , baguih laa . haihhh , da tu . nanti tak lame esok ad laa kene attack ngn cikgu lagi . sebab kan kann . alahai maklom , kitorang yg senior nie kene dibuli cukop² sebab lg setahon jea sch . ape² kang nasihat laa jgn tunjok kan cth tak baik pade adik² , duit² untok majukan sch tu confirm akan diminte sbanyak² yg mungkin . lebih afdal setiap pelajar bg sumbangan . hahaha , hebadd . aku sayanggg sch nie . ammuahhhh sikit :* duit number satu , pastu tekanan SPM . hik hokkk tak sabar nak jumpe kau SPM , nanti aku struggle study untok kau kay sayangg <3 pastu gileeee , hew hew -__- ehem² actually , aku tak bersedia lagi . sebab last year banyak main , next year kene be serious jeaa . bole keaa ? nak catch-up sume silibus tuu :O kalau cenggitu , mengecot ngn sihat laa otak nie . hahaha . bile teringat kan kau SPM , jantong degup kencang , rase cuak dan hilang hormon nak berbhoiprengg :/ kay joke² . hahahaha . hmmm da laa sampai sini jea aku stop . kang bile cite lagi sakit hati -__- yang pasti , Tanak exam , tanak bayar duit untok bnde² tuu , tanak sakit pale lagi , tanak hidopp . ahahahaaaa ! *kay melampau la tu :/
Pssttt aku luah bnde nie jgn sampai kantoi ngn cikgu sudaa . tak pasai² kne flying kick special .  Byeeeeeeee !