Followers

Getting New Life

   Whoaa , lame jugok aku tak menjengok kau eh bloggie ? apo kabor yopp ! haha . habok pun teball , ape punye pemalas laa tuan kau nie -.- dah dahh , tak payah lah nak puji² lagi . maluu :3 hahaha . Hmm , salam lovely readers . rindu korang semuaaa <3 lg pun korang mesti rindu aku merepek merapu kan ? hahaha . POT SAKAI :b tapii , hari nie aku tak meluahkan benda merepek . aku nak mention benda serius , antare hidup dan mati aku sendiri :) bukan selalu kot , yang sekali sekala nie laa aku ingat smpai bile² . panggg ! faham tak ? # buat² faham jea laa . hehe :3

   Hmm okay , tuu la aku teringat nak update nie sebabbbb . aku dah dapat satu hidup yang serba baru , seriously doe :D dah lame aku tak dapat hidop nie , rindu sesangat . aku rase free jea , mcm sorg baby chumel baru lahir ke alam dunia nie . merengek baby tuu jadi gelak tawa aku , tido baby jadi kesedaran dalam diri aku , hmm berak baby tuu jadi berak aku jugok :D haha , percaye tak ? hehh tipu jea pun :b 

   Mcm nie , actually lepas break up . aku sedih tahap gaban , rase kehilangan sesangat , senyuman dan gelak aku semua nye fake :'| tapi aku tak suka tunjok kat orang , sebab aku dah biasa dgn semua tuu . hmm mmg laa asyik aku jea yang kene aniaya . orang buat taik , buang aku bile hidup diorang daa mule senang dan happy , anggap aku nie just tempat diorang hilangkan bosan jea :'/ hmmm tu la aku kalau korang nak tau . nak dikate kan , aku mcm taik :D hahaha . best kot jadi mcm tu . 

   Tapi , aku tetap tak putus asa pun . disebalik semua yang terjadi nie maybe ad hikmah nye :) aku sabar , sabar dan teros sabarr . kadang² perasan jugak , aku mcm daa makin matured lepas lalui semua nie . Alhamdulillah , biaa la aku belajar dari kesilapan sendiri . perbaiki kelemahan yang ad . kawan² pun bantu kuat kan semangat hidop aku , kesian dorang tu . asal aku ad problem , dorang yang tolong nasihat , bg dorongan , buat lawak bodo yang melawak kan . tapi tu la makne ''kawan'' , aku pun selalu la bantu dorang selagi yang termampu . I love THEM <3

    Cari peganti lain ? hahaha . teringin jugak , tapi aku daa FOBIA ! lawak gile , tapi tuu la kenyataan nye . bile hati daa kering kontang nie . nak terima orang baru punye laa susah . bukan tak cube , banyak kali daa tapi tuu la . tak bole daa :) hmm biar lah aku jadi janda mcm nie . lg pun , sejak dilahirkan daa ditetapkan jodoh masing² oleh Tuhan kan ? kalau betol , aku just tunggu si dia datang bergolek² dekat aku :D haha . btw , susah nak cari orang yang betol² nak kita , dorang mesti ad agenda tersendiri . otak zaman sekarang da genius la weh . BEWARE haa :b Tapi tak semua laa , cume spesies tuu semakin pupus <3

   Whoaa , pasal study nie mmg penting gile dari makan sepapan besor Pizza Hut :'/ honestly , aku memang cuak pasal SPM next year . form4 nie pun 99% main² , cume tinggal 1% yang fokus . mane tak gabra whoaa D: dgr name SPM mcm dgr name calon suami . tuu la pasal aku da tingkat kan azam untuk struggle STUDY GILA² ! tamak haloba dengan ilmuu . nak result yang sedap mate memandang . bukan nye penuh dgn gred pelangi -.-' hehh bagi la mak bapak bangge dgn study aku , nak kejam sikit bg dorang menangis air mate gembire . alolooo :3 semangat untok bercinta dengan buku nie . lepas sekolah , kawennn ! hahaha pot gatal mengeyam -..- # k joke joke .

---> Hmmm that's me for right now :) don't deserve for man's love until the truthly one come to bring the happiness . all i have now just a Families and Friends LOVE . I'm a strong crazy girl that know how to keep life in order , even with tears in my eyes , i still manage to say ''IM OKAY'' with a pleasant smile :)) keep in touch readers <3