Followers

Si gila yang bosann

   DEYH MACHAA ! hehe , meh la sinii teman aku . penyakit kebosanan melampau dah makin terok nie --' Aku pun tak tau nak buat ape untuk baiki short wire dalam kepale hott nie . kadang² elok , kadang² menggile . tapi , kebanyakan gile laa nok oii . tak dapat disangkal lagi -..-' shuutt ! dohh dok diam² ! bahaha , baguss #lagi sekali wayar otak putus .  hmmm rmmm smm fmmm , HADOII !

   Actually kan bloggie , semua kawan aku cakap aku gile kott . hmm nape ek ? sebab aku tak normal eh ? hahaha . bukann ! normal jea tapi perangai gile² . haa mcm tu la aku nak cakap . adeh zanaaaaaa , ape kau merepek ? hahaha #tak lawak pun -.- hmm sejak azali lagi lagi tuu , aku ade rase something dalam otak nie . dye mcm ... hmm . ishh mcm ade tu haa . mcm ade smthing la . senang cite mcm tuu . dah faham ? aloloo cepat pick up la dye . bagus nyee anak sape la nie ? HAHAHAHA -.-'' sumpah tak betol .

   Huuuuu , bosan nye cuti sekolah nie ! duduk rumah jea , elok laa otak nie dok makin kecot dan kecot . pastu bile daa kecot . sel-sel otak daa tak dapat berlari² dengan gembire sebab ruang da sempit -.- soo , bile daa jadi mcm tu . akan ku rasa seperti orang kurang siuman :) mengidam pun bukan² , nak makin daging manusie , golek² atas jalan raye , main henjut² atas perot bapak eden yang berbentuk comel , sebijik mcm pmpuan mngandong 9bulan . hee teringin pulak nak tgk bapak aku bersalin , tapi tu semua janji palsu  bile aku tgk BERTAHUN-TAHUN tak bersalin pun -.- hampehh tol . hahahaha , merepek . tu laa , aku jadi cam nie sebab sindrom bosan tu haa . lalaalaaa~

   Hoho , so what im going to do now IS ........ nothing ? tu jawapan yang otak aku bg sekarang . hmm aku nak berubah laa -..- jadi gile nie tak bestt , bole berjangkit dgn orang lain . fishuuuu , kesian dorang :') btw , selagi tak keluar dari kebosanan nie gile aku tak kan surut . tuu the main problemo dye :b haihhh . tutt tutt tuttt , jap dapat pnggilan otak , ohh dye ad idea la ! (Y)

1. makan coklat sampai badan jadi macam doraemon ! 
--> haa what ? walaooo hebad punye idea ! mmg aku nak jadi doraemon . chumel jea . hehe :3
2. hangout dengan kawan-kawan gile kau ! korang bole jalan sampai patah kaki tu , BEST <3
---> yeahhhh ! best nye , tapi lame lg nak tnggu mase hangout tu . so , sindrom bosan aku makin terok --'
3. tengok movie wehhh ! sekarang kan byk cite keluar , best pulok tu ! hehe .
---> ehh bengap , mmg cite best banyak tapi aku malas nak menapak kaki pg wayang . kat rumah pun ape cite jea ade ? lagii !
4. hmm , okay pegi bace buku sekarang ! next year spm candidate kan ? jgn nak merelax sangattt :b
---> hehehe :3 takde mood la . nanti dah ade mood aku bace , now malas ! #act , hari² pot malas -..-'
5. kalau mcm tu , cari boyfriend baruu ! yeahh . bole jadi ulat tak cukop bulu kan ?
---> adehh -.-' tak nak ! single and wish not to being available :D ulat tak cukop bulu tu bukan aku ehh :b
6. hmmm , dah la malas aku nak fikir . choww ! *otak jammed balik*
---> alaaaa --' jual ikan betol la otak aku nie , grrr . 

   Ohhh no ! idea otak aku nie semua tak laku la . haihh . hmm okay foinee ade satu jea idea best , MAKAN COKLAT !! whoot whoot :D bole jadi doraemonnn ! bahahaha . duit dah ade tapii , malas nak beli kat kedai . grr damn ! malas jea kojee . hmm gile laa aku SORANG² , kboiii :B