Followers

Nak matii --'

   HURMM ! #mengeluh kejap -.- yo Salam readers semua , lame tak dgr kabor yopp ?! actually korang ade jea , aku yg menghilangkan diri sebenar nyee :) hihi . macam mane tak menghilangkan diri , sekarang tgh musim EXAM . nie yg aku nak meroyan niee , kemurungan melampau kot sebab benda kejadah nie *exam* . kenape laa kena ambil exam ? kalau tak ambil aman gak la dunie aku niee . grrrrr --' #kalau tak ambil bodoh la kau zana , tuh pun nak tanye kea ? Haaaa , kan daa kena puji . hehe . btw , thankyouu blog kau laa tempat aku lepas tension kejap . huuu kejap laa sgt --'  SEDIH NYEE . hurmm .
   Seriously sekarang otak aku mmg serabot dgn exam , walau pun aku tak ambil exam penting cam PMR dan SPM , tapii exam nie bole buat org gilaa kot . terutama bg buda mcm aku nie la . tersesat masuk kelas buda genius . nak difikirkan , awaitt laa cikgu bijaksane sgt masok kan aku dlm kelas cam tuh ? tak tahan whooa . otak dorang besor² , bole serap subject yg berat nie , petik jari jeaa . tapi akuu ? ha ha hampeh ! kelas sub-science , ade 9subjek [ subjek yg membawe kegilaan : addmath , physics , chemistry , p.akaun ] tu diaaaaa ! :o diibarat kan otak nie sebelah untuk science and sebelah untuk akaun , hehh bagus sgtt laa tuh . apee , ingat robot kea haa ? actually sekolah baru jea buat aliran cam tuu , agak nye dorang ingat kami semua makin genius mengikut aliran zaman millenium nie . ouh geniuss , akuu ? HAHAHA #mau pecah usus perot nie dgr ayt tuu .
   Lain laa buda sekelas aku , otak dorang cerdas² . pandai jeaa . tapi aku niee tak la sepandai dorang semua :( hurmm . sebenar nye lepas lahir , tercipta laa name Nursyazana yg maksod nye agak geli hati bile mendengar, nak tau ? cahaye KECERDASAN :) hikhokk , a'ahh cerdas tuu . bile exam otak daa tergolek entah ke mane . masok longkang kot ? haha . ape laa aku nie , name daa sedap tapi sebab 'rajin' time belajar . tuu la tak mencapai nikmat maksod name yg diberi . wawaaaa :'( makin sedih laa aku . hurmm . seriously , form4 nie aku main² jea time belajar , banyakkk gelak , yg bole menyebab kan ilmu kureng . betol kea gelak bole jadi cam tuu ? hehe bole laa ! sebab aku da buat experiment . satu hari gelak jea memanjang , bile balik rumah tak tau belajar ap kat skolaa tadi . walaooowehh :D hee UNTUNG laa sia sia jea bangon awal pagi pergi skolaa kan ? bkn jarang , selalu buat mcm tuu . haha . shsssss/
   Then bile time exam menjelma , menjelma jugak laa resah gelisah , cuak , takot dan sewaktu dgn nye . sampai tak bole tido mlm whoaa . bile tido mule laa mimpi ngeri . hishh , susah hidop -.- hurmmm , actually subjek bg kelas aku nie berat . dgn science , atom , covalent bond , ion² semua then tetibe masok akaun ? jurnal am , khas , buku tunai , kawalan blablablaaa . grrrr --' tambah lak dgn addmath . cukop sempurna ramuan untuk buat otak kering yea #suke suke suke ^^, huhhh memang tak la kan . TAPII aku sedar aku kena revision balik , sampai tido punn 3-4 pagi . 6pagi bangon pegi skolaa pulak --' penat kot . tp sabar jea laa . just aku tak tauu la bole kea jwb exam nanti . mcm tak yakin jea . ek , bukan mcm tp memang . takott jea . nasib la ade org tuu care . bg nasihat , tlong ajar kan mane yg tak faham . untung la org pandai kan . haha :D thanks . kalau dpt jumpe dia ajar , lagii bole fahamm . i hope it so :)
   Daaa , nie jea kemurungan yg melandai otak kecil kuu . satu jea aku nak , PASS EXAM ! tapi tak tau jadi kenyataan kea tak . hurmmm , nak pass exam :') please dear brain , work on it ! BUT if not i will diee -.-kboii , salamm .