Followers

Sakit Jantongg aku

  
   Ehemmm salam readers , bloggie sayang <3 rindu korang semuaa . meh sini nak HUG maut japp ! dah lame aku tak meluah kan isi hati aku yg bercampur baur cam rojak nie kat kau , Bloggie . sedihh jea bile computer rosak . nak buat ap pun tak bole . projek pun tergendalaa . siott jea nak rosak time aku busy nak buat kerja . phuii --' nasib baik skrang semua dah settle , computer baru nak elok ! Grrr , mmg bagos la , time tak nak gune baru nak elok kann ? smackdown kang baru tau -..- hurmm .

   Berbalik pade cerita yg mengundang rase sakit jantong yg tak terkate tadi . Actually aku sedih sangat skrang . semua nye kerane si dia . kalau nak simpan sorang-sorang , aku bole jadi gilaa . at least cerita jea la sikit , sedih nie boleh lah reda . maybe lah reda ? ntah lepas cerite pun same jea , moody jea memanjang . moody nie la yg paling aku bencii sekali . takde life langsung . tp , nak buat cm ner dah nak moody . sape yg bole halang ? aku cerita nie pun bukan dia nak ambik tau :'( kalau luah kan pun , takde nye take as seriously . tapi gelak² dan cakap aku nie merepek . haha . a'ahh aku merepek -..- grrr .

   Hurmm , maybe si dia dah lupekan aku . tak tau laa nape aku fikir mcm nie . bukan ap , tak ingat nak contact aku dah skrang . lupe langsung kea ? tu persoalan yg trtanye² dalam benak fikiran aku nie . dulu tak pun mcm tuu , hari² dye luang kan mase untuk contact , even sekejap pun dah okay . tapi , skrang aku mcm dah tak bermakne pade dia kot . tuu yg aku rase . huuu :( ade gak orang ckp suruh aku pg cari peganti tapi aku tau aku tak bole . sebab aku dah syg dye . tapi nape senang aku nak sayang kan dia sedangkan dia tu tak mungkin bole sayang kan aku mcm mne dia terlalu sayang kan ex dye . even gurl tu buat taik dgn dia , langsung tak putus² bg harapan . sayang nye pade gurl tu . haha , yang aku nie menyayangi dia pulak . hurmm cume tu la kan , ntah dia tau kea nak hargai semua tu ? 

   Kalau aku cakap pun , hanye gelakan tawa yg dgr dri mulut dia . actually pernah gak aku cube berusaha tolong dia keluar dari semua konflik nie . tapi susah sangat dan macam sia-sia pun ade . dalam perhbungan aku nie ingat kan nak serius , tp bile tuu yg dia buat . tak tau nak cakap ap lg . nak kate hati terguris tuu ade lah . menipu sgt kalau ckp aku hepy bile orang buat aku mcm tuu . lagi² lah hati pempuan nie lembut , cepat tersentuh kan :') sampai hati doe dia buat aku mcm nie , jangkaan aku ingat kan dia nie sorg laki yang lain dari laki² kat luar tuu . tapi salah . aku penat jage hati dorang , tapi dorang bukan tau pun , exactly mcm dia . takde beza punn .bile difikirkan balik , selame nie aku cume brg mainan dia jea kea ? bile dah bosan baru cari aku . keji kea aku nie depan mate dia . langsung tak fikir prasaan aku kot . hargai ap yang aku dah korban kan untuk dia . 

   Buang mase lah kalau dia tak nmpk semua tuu . lg sakit jantung kalau menghilangkan diri , tak teringin bgtau pun . dia tak kan tau betape aku syg kan dia , tak pernah aku lupe kan dia dari ingatan , takde sape yg bole gantikan tempat dia dlm hati aku nie . tapi , nape dia tak nmpk semua tuu ? aku luah kan benda nie pun dari hati yg ikhlas aku sndiri . selame nie pun orang suke buat taik dgn aku , dorang puas bile aku dah bhagia kan dorang . tapi lepas tu lupe daratan pulak , tinggal kan aku sorang² . 

   Dear , I beg you please don't do the same thing like what they'd done to me before :'( it just will worst my heart broke , pleasee . just from now , even you like push me away , i still giving hope that one day you will see what i had done the best just for you . by the way , im sorry if before this you'd not satisfied with me . but as humans we can't run from make a mistakes . #speaking london :) huuu , papehal aku dah buat yg cukop terbaik untuk dia . tapi , dia sndiri la yg kena fikir pokok pangkal nye . ade akal gune sebaik-baik nye la . mood aku mmg tgh sedih , geram , dan mcm² laa , dah rupe rojak punn ade . hurmmm :(

   --> Dia dah berubahh . sedih nye rase :'( kenape laa jadi mcm nie . mungkin aku ade dosa kat dia , walau pun aku tak tau ape benda tuu . ntahh laa . aku tau dia masih mengharap lg pade gurl yg dah tinggal kan kisah sedih dalam hidop dia . kalau ngn hidop dye skrang dah bhagie . aku tak bole buat ap , tumpang hepy skali wlau pun tak dpt dikongsi brsame :) ape yg aku bole buat hanye sabar jea laa . wlau pun tak cukop kuat hadapi semua nie , tapi mane tau satu hari keadaan berubah . maklum lah , manusia hanye merancang tapi Tuhan yang menentukan segala-gala nye :') 

    Tuu jea la yang aku nak kongsi ngn kau bloggie , kesian kau kan . bukak² mate jea daa kena dgr cerita tuan kau yang sedih nie . haha . sorry la bro :) next time aku cerita yang hepy² pulak ehh #kalau la hepy .
Salam readers <3