Followers

hurm , IS IT TRUE ?

   OUHH bloggie yang paling berhabok di alam semesta , tuan kau yg si pemalas nie nak menaip satu al-Kisah :) kerjasama baik kau amatlah dihargaiii . heee Salam readers ! hope korang semua sihat selalu , kalau sakit punn buat² sihat jea ehh . jgn melawan ! haha #muke mintak smackdown dari orang sakit jea . yg sihat² tuh meh jadi geng aku . saya makan KUDAA :) okay merepek --' hahaha .
   Actually , perasaan happy dgn sedih aku makin menjadi² . kamcing manyak kuat maa :) yg sakit jantung tuan dye laa , phuiii . haha :D whatsover , tak dpt dinafikan sejak akhir² nie rase happy agk terlebih laa . gelak terlebih DOS , senyuman tak lekang di bibir , moody dah lame berkubur dgn AMAN nyee :) haha , nak tau ? semua nie ade sejak dye hadir dalam hidop aku . habis terang dye suluh lampu dlm haty aku nie . ntahh laa , kehadiran dye buat aku sayang kan dye . coppp² , sayang ?? haaa tuh yg pelik . dulu aku daa berjanji tak kan jatuh haty kat lelaki lagi . atas ap yg dorang daa buat kat aku . punye lah aku melabur kan kasih sayang , TAPI ap yg aku dapat cume ubat sakit haty dan suntikan kecewa --' lagi terok pernah rase sindrom tawar haty woaa . #ehh sedap pulak ayat nie . haha :D
   Bak kate kawan² aku , sebenar-benar nye aku sayang kan dye nie . walau pun otak aku menafikan , tapi tak pulak pade haty aku . bile difikirkan balik , memang betol laa aku sayang kan kau :) dgn ap yg aku daa laku kan . sentiasa teman kau bile ade masalah , setia pade kau jea , kalau bole nak kau rase happy bile ade nye aku . hurmm . bile tanye diri aku sendiri , diri sendiri pon takde jawapan daa . yang aku tahu cume aku sayang kat kau . orang lain ape aku kisah ? haha . #kejam jea ayat .
   TAPI , tuh laa aku takut nanti kau akan bg balasan mcm laki lain yg pernah buat kat aku dulu . alahai , perit nyee rase -.- nasib laa aku nie penyabar , kalau tak kepala dorang tuh da lame buat supp . ap yang aku harap kan , jangan la buat aku cm tuh . aku pun faham perasaan kau , jage elokk² . tapi aku harap kau bukan la mcm laki lain tuh --' hanye ambil ksempatan untuk kepentingan dorang jeaa . walaooo , hebad sungguh ! ha ha ha .
   Hurm , jangan risau laa . aku akan buat kau happy , selagi bole . walau pon jaoh lagi perjalanan kite , aku akan tunggu kau :) kate kan laa , suatu hari nanty kau mungkin akan tinggal kan aku . aku terpakse terima gak , sebabbb dah banyak kali kena kan . rase cam dah lali jea . heee #mintak² dijaohh kan D: harapan yg aku letak nie takde la tinggi sgtt . just menyayangi orang yg special bagi aku :) sampai bile² . aku tak nak kau sedihh lagi . biar laa ade aku nie untuk membahagia kan kau selalu .
TETTT !
Persoalan : betol kea aku sayang kau ?
Jawapan : yea betol , tak dpt dinafikan . aku sayang kau laa :)
then , kau pulak mcm mane ?
dahh nie jea laa al-Kisahh nye bloggie ku , kesian bloggie dah tergolek² dok dengar cerita aku . tension tuan asyik cerita pasal dye . HAHA #kesah pulak aku --' dahh dye jea dok ade dlm kepala aku . tak kan nak halau jaohh² . tak bole woaaa , sebab dye daa cukup jaoh :) tapi² , haty tetap dekat maa . lalalaaa betoll ? angguk jea kepale tuh . haha . Kboii Salam readers :D
rewind ---> SORRY untuk penggunaan ayat [ aku . kau ] pade si TUA :) Muahahaha #gelak jahatt .