Followers

Sampai mati pun bole :)

   Hee , Assalamualaikum ! :) huyoo lame gak laa aku tak rajin kan jari² nak menaip bloggie nie . macam biase , malass punya pott --' haha . daa² lupa kan . actually , dalam otak nie tengah fikir kan sesuatu . Haaihh --' tuh laa manusia kan . tak lari dari dugaan . yang penting hadapi dgn tenang andd mesti happy selalu maa :) hihi , senyum kambing jea . kalau kambing tgk bangge la dorang tuhh . hoho #kesahh pulak aku --'
    Hurm , dah sebulan lebih aku menjande . jiwa rase kosong , kredit phone pown selalu kosong gak . hehe . entah laa . tapi , aku tahu tuh cume perasaan aku jea . cinta mainan mudah dicari . tapi  cinta sejati akan datang dgn sendiri . betol tak ? haha , angguk jea kepala tuh :) semenjak daa tertutop hati nie , aku susaah gila nak suka lelaki daa , lagi² nak terima dorang . huyoo mmg tak laa . benci adee --' haha . tak percaye ? pi main jaoh² . da ckp betol tak prcaye . huuu ,
   Jeng² . There's miracle kot ! ade seorang lelaki nie . dye lain dari lelaki yang pernah aku kenal . happy go lucky , suka betol gelak , baik hati , caring , menyakat tuh penting , PELAWAK :D haaa , tak buat aku gelak tak sah . haha . adehh , puji byk² kang takot ade yg meletop sebab dos terlebih kembang . lalalaaa~ btw , selama kenal dia aku tak pernah kenal ape tuh sedih . BEST kot ! haha :) dah kenal² , suatu hari tuh dia ajak aku keluar tgk wayang , terima jea laa . haha #padehal selama nie tak pernah keluar dgn lelaki [ jujur ] . woaaa , first time date kot . haha :D
   Daa tuh , bawak la pergi jalan kat TS , Sg.wang *makan mc'd , B.B , Pavilion *tgk wayang Hantu bonceng :) , lepak² jap , pergi Low Yat pulak daa *beli brg , then KLCC last destination . hahaha , penat kot --' tapi tak pee , sekali sekala bawak pelancong kan ? hee , pelancong laa sgt :p daa penat dok la kat taman . tak bole blaa tgk dua org mat bangla bermesraa bagai nak rak . kalah kitorang , wawawaaa geli kott , GAY . hahaha . then sembang² #secret . Happy jea time tuh , sampai petang potpet , huu mcm tak nak balik daa :) tapi , mase berlalu dgn cepat . phuii jealous laa tuh ? HAHA . kena laa balik rumah . dia hantarkan . baik nya beliau . naik jet pejuang . hehe :D
Seriously , seronok sangat woahhh :)
   Btw , adaa janji sesuatu kan , akan pegang janji tuh sampai tiba masanya . jgn laa risau :) sampai mati akan pegang janji tuh . I'll promise till the bottom of my heart . Wahh² .
p/s : pelik kot --' dia seorang berjaya bukak hati aku yg keras nie . that means your special , but never realised it :) special friend , I'll wait for you . hurm (:
bloggie yg agk privasi sikit , kalau daa terbace . masok toilet basuh kaki andd muka ! then tidur laa yea anak² . tehehe . Thankyouu :) Assalamualaikum .
Sorry penggunaan [ aku ] pd yg lebih TUA :) Hahaha .